Szeretne Ön is adótanácsadóként izgalmas munkakörben, széles spektrumú szaktudás mellett több típusú cég életébe is betekinteni?
A Budapest II. kerületében működő Keller könyvelőiroda több, mint 20 éves múlttal rendelkezik, mely biztos háttér mind ügyfeleink mind munkavállalóink számára! Irodánk magas szakmai színvonalat nyújt ügyfelei részére, amit a nálunk dolgozók folyamatos képzésével, oktatásával és speciális szakirányú fejlesztésével tudunk biztosítani. Ma már több, mint 600 KKV teljes körű könyvelését végezzük, a cégen belül speciális adótanácsadási és NAV képviseleti szolgáltatással együtt. A nálunk dolgozó több, mint 30 kolléga kiemelkedően jó munkakörnyezetben, magas szakmai színvonalon, jó hangulatban végzi mindennapos munkáját. Az ügyfélkör dinamikus bővülése miatt folyamatosan bővítjük adótanácsadói csapatunkat is.
A Keller Könyvelőiroda részére a kiválasztást a HUMÁN CG TRAINING AND CONSULTING KFT. végzi.
Jelentkezni a hirdetés alatti űrlap kitöltésével tud.
Jelentkezési határidő: 2024. február 29.
ÁLLÁS LEÍRÁSA:
Adótanácsadót keresünk budapesti munkavégzéssel.
FŐBB FELADATOK, MUNKÁK:
- Adózási kérdések szóbeli vagy írásbeli megválaszolása,
- Adókockázatok feltárása és kommunikálása az irodán belül,
- Soron kívüli tájékoztatás az észlelt kiemelt adókockázatokról,
- Állásfoglalások kérése az adóhatóságtól,
- Kapcsolattartás az adóhatósággal,
- Adóhatóság előtti képviselet,
- Adózást érintő egyedi megkeresések intézése,
- Potenciális ügyfelek, ügyek jelzése,
- Adószakmai minőség biztosítása szakmai felügyelet és iránymutatás segítségével,
- Munkatársaktól érkező adózási kérdések megválaszolása,
- Ügyfelektől érkező adózási kérdések megválaszolása,
- Beadványok készítése adóhatóságok felé,
- Nyilatkozatok készítése adóhatóságok felé,
- Bizonylatok, adónyilvántartások készítése, előkészítése ellenőrzésre, szakmai koordináció a felkészülés során,
- Kapcsolattartás az adóhatósággal, konkrét ügyintézés,
- Adószakértői vélemény készítése,
- Adókockázati átvilágítás, állásfoglalás készítés,
- Észrevétel és fellebbezés elkészítése és benyújtása,
- Az elektronikus iratok átvételének, kezelésének koordinálása az ellenőrzés során,
- Rendszeres adószakmai továbbképzés a munkatársaknak, oktatási koncepció kidolgozása,
- Az ügyfelek tájékoztatása a kiemelt fontosságú adóügyi változásokról,
- Vezetőtől kapott egyéb feladatok elvégzése,
AZ ÁLLÁSHOZ TARTOZÓ ELVÁRÁSOK:
- Legalább 3-5 éves hasonló munkakörben szerzett tapasztalat / adóhatósági múlt,
- Asszertív kommunikáció,
- Adótanácsadói / adószakértői végzettség
AZ ÁLLÁS BETÖLTÉSÉHEZ ELŐNYT JELENT:
- Adóhatósági vezetői tapasztalat,
- Adóhatóság ÁFA osztályán szerzett tapasztalat,
- Adóhatóság társas vállalkozási osztályán szerzett tapasztalat,
- Aktív angol nyelvtudás.
AMIT KÍNÁLUNK:
- Versenyképes jövedelem,
- Fejlődési lehetőség,
- A hazai KKV szektor teljes spektrumának megismerése,
- Hosszú távú munkalehetőség,
- Professzionális háttér, kiváló infrastruktúra,
- Tanulási és fejlődi lehetőség,
- Karrier lehetőség,
- Hosszú távú biztos munkahely.
FOGLALKOZTATÁS JELLEGE:
- Teljes munkaidő
MUNKAVÉGZÉS HELYE:
- Budapest, II. kerület, Bécsi út 3-5 IV. lépcsőház (Cserfa utca felől)
JELENTKEZNI AZ ALÁBBI ŰRLAP KITÖLTÉSÉVEL TUD:
Jelentkezése során kérjük, küldje el fényképes önéletrajzát!
Comments are closed.