Az interim menedzsment egy átmeneti időszakra szóló menedzsment eszköz. Egy gyors, de nagyon magas szakmai színvonalat képviselő, áthidaló megoldás különböző szervezési, strukturális, vagy egyéb speciális helyzetek kezelésére. Ez a szolgáltatás egy témában és időben jól körülhatárolható vállalati feladat megoldásához biztosít széleskörű tapasztalatra épülő szakértelmet.
Az “igazi” interim menedzsment jellemzője, hogy két, egymástól elválaszthatatlan szerep fonódik össze benne:
- a mindennapos operációs feladatok (a szervezet vagy szervezeti egység operációs menedzsmentjének) elvégzése,
- és ezzel párhuzamosan a szerkezeti stratégiai változások levezetése és megvalósítása (változásmenedzsment).
Interim menedzserre leginkább olyan esetekben van szükség, amikor a gyors megoldás, és az adott területen szerzett speciális menedzsment-tudás elengedhetetlen feltétele egy-egy konkrét feladat, vagy stratégiai lépés sikerének.
Vegye fel velünk a kapcsolatot!