Teljes körű HR digitalizálás
A Human Consulting Group nemzetközi HR digitalizációs trendek és irányok tanulmányai és belföldi tapasztalatok alapján nyújt útmutatást a hazai vállalatok számára.
NÉPSZERŰ FUNKCIÓK
A személyügyi nyilvántartás alá tartozik a munkavállalói személyes adatok, munkabéri adatok, juttatások digitalizálása, (A HR által szabadon formázható mezők kialakításával, mint pl. a bejárás, bérletek megjelenítésével stb.), illetve szabadságok, munkavállalónak kiadott eszközök listájának kezelése.
A dokumentum menedzselésébe tartozik a munkavállalói dokumentumok elektronikus tárolása, pl. a munkaszerződés, bizonyítványok, jogosítványok, EÜ. alkalmassági dokumentumok a rendszerbe való felvitele, illetve lejáratuk, megújítási dátumuk megjelenítése figyelmeztető rendszer beépítésével.
Az alábbi adatok és funkciók megjelenítése: munkaköri leírás allokálása az alkalmazott profiljához, munkaköri specifikus adatok elkülönítése, munkavégzés helye, ideje, valamint kiegészítő feladatok, munkaköri követelmények, illetve ezen dokumentumok nyomtatásra (fizikai vagy PDF) kész véglegesítése.
A munkaidő nyilvántartásához tartozik a napi, heti vagy havi nyilvántartások készítése, műszakbeosztás szervezése naptárral, meglévő beléptető rendszerrel való szinkronizálás lehetősége, otthoni vagy rugalmas munkavégzés rögzítése, túlóra regisztrálása stb.
A bérszámfejtés funkció során kimutatást készítünk a elvégzett munkaidő alapján az elszámolási időszak zárásakor, ezt letölthető formában generáljuk vagy elküldjük automatikusan a pénzügy számára. Illetve idetartozik a munkavégzéssel kapcsolatos kiadások regisztrálása is.
Idetartozik a juttatási politika kiépítése, cégszintű és csoportonkénti leosztásban juttatási költségvetés kiosztása, juttatások listája bővítése a HR által szabadon, juttatásra jogosultak körének meghatározása vagy listázása logika szerint, teljesítményfüggő juttatások kiosztása stb.
A feladatmenedzsment elektronikus felállítása során gyakori funkciónak számít az applikáció alapú feladatkiosztás, pl. adatkitöltés, frissítés, vagy dokumentum megújítása, folyamattervezés és kiosztás, jelentések készítésének lehetősége a folyamat állapotáról vagy a határidők szerinti emlékeztetők automatikus kiküldése.
A felhasználó jogosultsások beállítása során rendszerezzük a szervezeti felépítést az alárendeltségi viszonyok alapján, de idetartozik a GDRP adatkezelés folyamatának menedzselése is.